Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Sjuuk!

Publicerad 2010-01-31 07:14:24 i Allmänt,

Ja då har man varit säng liggande i 2 dagar, något som inte händer allt för ofta. Glad är jag att vi då har Netflix, har legat halvt död och kollat på film efter film mellan sovandet. Trist också att jag missade Glitter & Glamour partyt som är idag, men det är väll typiskt mig, så inget att gråta för, det finns ju andra saker som är värre här i livet!

Jag hoppas jag är bättre imorgon så jag kanske kan vistas utomhus utan att känna mig helt lost, behöver röra på mig lite, annars så kommer jag bli lika stort som mitt rum och då kommer jag absolut ingenstans..

Adjöken!


Inget glamour idag alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela