Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Seg dag

Publicerad 2010-01-10 02:41:06 i Allmänt,

Idag läste jag en kommentar och jag får ju säga att det jag skrev i ett visst inlägg är ganska roligt. Självklart har jag inte den största systern i världen, hon är ganska liten faktiskt :) haha, men roligt hur fel jag kan skriva ibland, :D

Idag har jag inte gjort annat än youtube-at olika tv serier, O.C va en av de. Saknar den serien lite faktiskt, en riktigt bra serie! Men inget kan vara för alltid. Hur skulle inte det va om ett skrapsår på knät vara för alltid, skulle bli lite väl kladdigt och blött :P

Här har det varit den kallaste dagen regn och blåst har gjorde att termometern visade 4 grader, kallt burr! Hemma i Sweden är det dock värre har jag hört och är inte avundsjuk på -20. :)



Home!

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2010-01-10 09:34:31

Hahaha, jag förstod att du inte menade att jag var den största systern i världen eller jag hoppasde det iaf :p men det var en rolig felskrivning ändå :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela