Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Kallt blir varmt :)

Publicerad 2010-01-07 00:04:15 i Allmänt,

Idag har varit en lugn dag. En lektion & sen va det soffan so gällde. Killarna om och fixade AC:n så snart är det varmt i rummet igen :) 

I övrigt inte något nytt direkt, mer än att en ny blogg är på G. Ett videoklipp finns där och en lite annorlunda notice, om ni skulle vara intresserade :) Idag tog jag lite bilder på hur det ser ut här, Enjoy!

Ser kanske inte kallt ut men det är det :) Skönt att solen är framme dock :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela