Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Jag vill också...

Publicerad 2010-01-27 04:02:00 i Allmänt,

Biggest looser har gnagt sig in i mitt huvud, jag sitter som klistrad varje tisdag framför TV bara för att få se överviktiga, kämpa för sina liv och för att tappa flera pounds i vikt. Jag vill också vara på ett sånt läger!!

Idag hade jag mitt Micro- prov och det gick nog vägen tror jag, sen har det varit lite hektiskt med papper som ska fixas, men solen var framme idag, så jag kunde sola mina kinder medan jag slappnade av igen. SKÖNT!

Svineflue sprutan är nu tagen också, inga symptom än så länge, det kanske kommer imorgon, eller så är jag lite övernaturlig och undgår alla dessa bieffekter :P

Annars är det lugnt och fint, dagarna flyter på som strömmen som bär vattnet!




Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela