Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Grattis Store Westberg!

Publicerad 2010-01-08 04:22:21 i Allmänt,

Jaha, idag av alla dagar så fyllde mina äldsta, bästa, fräschaste största syster i världen 28 :D Med det sagt så får man la slänga in ett GRATTIS också!!! Inte illa jobbat där Kickan! En födelsedag som jag firade med fika och skype med gamlingen :P

Jag snackade lite om en annan blogg, men smart som jag är så glömde jag att skriva in adressen :P haha, vad ska man göra, minnet är lika kort som mitt lilfinger (vilket är mycket kort). Här är den iaf Linda klicka bara på namnet så ska ni komma rätt :P


Fikat, kaffe och tårtbit, man får ju offra bantningen för syrran :P haha,

haha, kommer antagligeninte godkännas, men jag gillar denna bilden, såå söööt!
Grattis min lilla ängel!! Love!

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2010-01-08 07:39:07

Nej kortet är inte godkänt Linda :p ser ju helt knäpp ut...

Postat av: Syster Malin

Publicerad 2010-01-09 11:24:56

Äh det är väl inget fel på det kortet. Låt det va.

Kul att Kristina är din största syster Linda hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela