Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Beautiful Mind

Publicerad 2010-01-18 16:39:03 i Allmänt,

Städning och sen Bring it maraton! Ja så sg min söndg ut i stort sett! Vaknap relativt tidigt efter att ha partajat kvällen innan!

En rolig kväll blev det, trots att jag nu så här på efterhand kommer ihåg att jag sa till en i basketlaget att de va fruktansvärt dåliga.. Jaja, sånt man får ta, lika bra de får veta det då kan de ju bara göra bättre nästa gång. Eller? :P

Söndagen avslutades i alla fall med filmen ”A Beautiful Mind”. Har du inte sett den se den, Russell Crowe är toppen i denna! Så gillar du nummer, smarthet eller Russel Crowe så tveka inte, SE DEN! :)

Kommentarer

Postat av: Andreas

Publicerad 2010-01-21 19:32:14

Russel Crowe är inte bara toppen, han gör ju tidernas skådespelarinsats i den filmen!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela