Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Update!

Publicerad 2010-02-08 16:29:40 i Allmänt,

Lite uppdatering om vad som hänt den senaste tiden: Torsdags kilade jag över till Strelings för att umgås med Elina, käka tårta och kolla på Into the blue. Fredags hade jag en heldag med Katya där vi pluggade, tjöta skit och på kvällen kom Elina över och vi lagade till lite flygande jakob, och en hallon/blåbärspaj till efterrätt. Film blev det även denna dag lite sorgligare, The lovely Bones som finns på bio listan för tillfället. Enligt mig en mycket bra film, man blir verkligen rörd och det känns som om man själv deltar i dramat. Mitt hår fick ocksåen ljusare nyans så nu ser jag normal ut igen, ÄNTLIGEN! Kanon kväll var det och det måste göras om!!

Lördagen skulle blivit party och en stor middag på Cheescake för att fira Sofia som finally blev leagal, altså 21. Det hela slutade med 7 personer och en bil, god mat och avslutningsvis en sväng till wet willies, för att dricka isdrinkar.

Söndag var det dags för största eventet hittils som jag varit med om US. nämligen Super Bowl, football final New Orleans Saint’s vs. Indianapolis Colts. Saint’s vann och det va de jag hejjade på, mest för att jag kände igen en spelare som dejtar en Kardashian, allmänbildat va? Vi var ett gäng som käkade vings och grillad kyckling, chips, kaka och drack kaffe samtidigt som vi hade kul åt matchen och reklamen. Som tydligen bara visas under Super Bowl finalen ;) De där 30 sek. reklamerna kostar ju multum så det gäller att verkigen göra ett bra jobb. Mina favoriter va Doritos, Denny’s, men bäst va nog denna med bebisarna :)


Jag vill också vinna!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela