Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Sweden 2010

Publicerad 2010-02-05 00:53:14 i Allmänt,

Idag har jag tagit mig i kragen och pratat med min tränare Dunny, och kära vänner nu är det fastställt att det kommer bli Sweden igen resterande 2010.

Annars har det varit en lugn dag, lärde Stacey lite svenska, tog en powerwalk och hade lite klass. Fick också en Yoga skiva idag som jag nog ska ta användning av imorgon bitti, ska bli spännande att se hur det fungerar :)

Nu är det dags att varva ner och kolla på best roomate competition som är här i doormsen, kanske får man lära sig något nytt om eleverna här på skolan!

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela