Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Regn, Regn, Regn

Publicerad 2010-02-01 22:09:35 i Allmänt,

Jag tror min kropp är utvilad nu, i morse vaknade jag nämligen av att regnet slog mot rutan. En mysig upplevelse måste jag säga, jag bara låg där och lyssnade på ljudet av regn i väntan på att klockan skulle ringa.

Idag hade vi våran första work-out, ett gympass där man kör olika övningar i 3x45 s max antal med 15 sek. vila. Armarna vai fokus känner jag, de kommer inte va i fint dager imorgon, tur att jag inte ska skriva långa papper, förhand imorgon :)

I övrigt har dagen varit chill i dill, gratulationer har delats ut till höger och vänster och grammis galan har skådats på tv. Kul också att de visade i kändis nyheter från Sveriges P3 guld, Fever Ray som jag aldrig hört talas om, va personen ifråga de gjorde narr av. Jag va mest glad över att Sverige fick va med i merän skandalen med Tiger :P

Nu väntar en dusch och dinner, så får vi se vad jag har lust med i detta regn oväder som itagit West Palm Beach, Florida :)

http://www.youtube.com/watch?v=IzY-c2ecnKI

Kanske något udda, men lite roligt ändå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela