Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

HAPPY BIRTHDAY MOM!♥

Publicerad 2010-02-05 03:56:17 i Allmänt,

Idag händer det, VÄRLDENS BÄSTA MAMMA fyller år!! GRATTIS GRATTIS! ♥

Eftersom jag inte kan vara där och sjunga för dig så tänkte jag ge dig en annan sångare, kasnke inte lika bra som jag men jag hoppas det funkar ändå ;)
luta dig tillbaka nu för detta kommer bli bra!


Hoppas du får en toppen dag, och att firandet blir en härlig upplevelse!

Puss puss

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-02-05 13:43:41

Tack. Dagen ska firas med god mat och tårta tillsammans med övriga familjen inkl. Andreas. Mormor och morfar och ev. övriga kommer imorgon.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela