Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Fullt upp

Publicerad 2010-02-02 23:56:50 i Allmänt,

Jisses vilken träningsvärk jag har i mina armar idag, inte klokt. Dock inte konstigt efter alla armövningar som vi skulle göra igår, och jagsom inte vill se ut som Hulken, vad gör man?

Idag har jag verkligen haft fullt upp hela dagen, vilket är skönt, man hinner liksom inte känna den där rastlös-känslan då. Lektioner hit och dit, läxor och annat har jag ägnat min tid åt. Nu är det bara ett grupp möte kvar, sen kan jag ägna kvällen åt killarnas basket match.. Spännande!

Regnet verkar inte ha något slut, har inte regnat lika mycket idag men det är ändå ingen höjdare med fuktighet... Usch!

Dax att kila till caf och ta sig en liten dinner!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-02-03 09:24:51

Fullt upp, ja då går tiden fort då.Ni har ju oftast något att se fram emot, fester och killar som sportar.

Postat av: soffe

Publicerad 2010-02-03 11:17:32

haha kan du få d bättre?? :P sj har man ju bara fullt upp me tråkiga hemma sysslor lr jobb :( men helgerna e roligare då e niclas hemma me :D kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela