Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

FINALES!!!

Publicerad 2010-02-22 07:08:04 i Allmänt,

Medan det snöar centimeter i hemlandet Sverige så har nu sommaren kommit tillbaka, bikinin är på och min kropp är ännu en gång röd som en chili, men inte gråter vi för det heller röd än död :)

Idag är slut-spurts-pluggandet på finalsen, 2 dagar sen är jag fri att göra vad jag vill!! Jippi!!

Förresten så spelar Sverige just nu mot Finland och vad kan man säga mer än so far soo good!! Kvällen har också erbjudit Pancakes gjorda av lärarna, endast för att det är finals imorgon och inte kan man plugga på tom mage, nej nej! Gott va det och många samlades framför tv:n för att se Canada förlora mot USA :P en trevlig kväll/dag overall!


Det blir en dag vid poolen! Vår egna illusion av beachen  :)

Hoppas Sverige och svenskarna överlever snöstormen! :)

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2010-02-22 08:03:54

Sol och värme det låter ju underbart! Hoppas verkligen det håller i sig nu och blir ännu bättre de närmsta veckorna :) Snygg bikini du har förresten...

Postat av: mamma

Publicerad 2010-02-22 09:09:04

Låter ju bra, med sol och att få lite färg. Själva är vi nog lika vita som snön. Överlever gör vi nog också, men värken efter allt skottande kommer nog att sitta i.

Postat av: lillsiss

Publicerad 2010-02-23 16:53:46

haha jädra liten palm måste jag säga eller så har du vuxit som bara den ;P haha snygg bikini också :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-02-24 22:48:53

SNYGG TJEJ! Och hörru, lagom avundsjuk jag är på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela