Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

ALLA HJRÄTANS DAG ♥

Publicerad 2010-02-15 05:52:02 i Allmänt,

Den 14 Februari vet vi alla vad som väntar, ♥HAPPY VALENTINES DAY!! ♥ Mysig dag med mycket kärlek, vad jag gjorde va baka scones, vilade i sängen, vilade lite till och käkade på kvällen lite mat från Pollo Tropical, gottigt!

Tillbaka till gårdagen, Lördag, Ponta grattis i efterskott, har inte glömt dig ska du veta! Dagen var fullspäckad och det blev så mycket att jag knappt kommer ihåg vad som hände. Plugg, vin, tailgating, vin, basket, mer vin och sedan utgång på bradleys. Och det kan sammanfattas, jag är glad att jag kom hem!

Gårdagen är ett minne (inte ens det) blott, jag blickar framåt. Imorgon är det dags för lite presentation, så då blir det till att hoppa i klackisarna och slänga på sig något business casual-aktigt. Jag ber till vikingarna att jag klarar mitt lilla snack kanon, utan minsta problem!!

 
Kolla in glajjorna! haha

Puss puss, Love you all!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela