Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Vett och Etikett

Publicerad 2010-04-18 20:28:54 i Allmänt,

En hel vecka har försvunnit snabbt som attans. Regn har fallit och sol har skinigt. Vad har jag lärt mig? Lyssna noga nu, vett och etikett! Haha, japp jag vet nu hur jag ska bete mig, äta och föra mig själv för att promota mig själv till att få jobb. En mycket trevlig kväll som gav en del kunskap, och jag gillarkänslan av attfå känna sig fin och få vistas med fina människor i ett rum som är stort och vakert dekorerat. En blå firre på varje bord i en skål med lysande stenar. En bra kväll helt enkelt.

Mitt första husdjur har också kommit, en firre från middagen fick följa med hem och ligger nu och bubblar i en skål här hemma. Namnet är GREGER, han säger inte så mycket dock, mendet gör ju bara att jag kan prata mer. Sjöng igår för han och visst gillade Greger detta, han har också börjat äta efter att ha haft en period av matvägran :)

Annars har det varit mycket skola, chill och träning. Det slår mig varenda dag hur nära slutet är, ledsamt och lite skrämmande, men man kommer snart in i livet hemma igen :)


Fina damer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela