Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Queensday!

Publicerad 2010-04-30 02:27:35 i Allmänt,

Idag har jag genomgott en förändring! Mitt tidigare über blonda hår är nu gone och istället har jag en lite mer naturlig mörk blond färg, jag är nöjd!!

Annars har dagen handlat om macro klass, som idag handlade det om pengar. Eftermiddagen handlade om att utnyttja kunskapen i praktiken därav shopping :) Det får en alltid på bra humör!

Nu är det helg igen och den ska firas med queensday på JB ikväll. Holländarna har tydligen något speciellt med sin drottning, bra för alla oss andra som kan göra de sällskap i firandet. Ladies night till 12 då är går damerna ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela