Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Geniet själv!

Publicerad 2010-04-20 02:20:47 i Allmänt,

Idag va det  matte tävling och jag hamnade i det vinnande laget, inte konstigt då jag är mattesnillet själv.... NOT! Men man får faktiskt leva i fantasin ibland. Något jag inte är bra på är att fota mig själv, så det fick bli en suddig bild på mig och mina fina små priser, efter dagens matte-vinst, wiihoo!

Tänkte också visa en bild på min kära vän Greger, när jag glömmer bort livets mening och stressar upp mig så finns han alltid där och påminner mig om att bara flyta runt och glömma alla bekymmer, TACK GREGER!

Lite annat som hänt idag; träning, fick en skratt attack då min lärare (som för övrigt är otroligt lik långa farbrorn, ni vet glassen) bryter ihop över sitt egna skämt, och frenetiskt börjar dra uppbyxorna trots att de sitter stadigt på plats. Ja vad ska man säga? Tummen upp för han!


Tisha o vattenflaska, fina priser, dock lite suddigt, men äsch vem bryr sig:P

Greger i egen hög fisk :) söt va??


Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2010-04-21 08:36:31

Haha, ja han var söt lille Greger :)

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-04-28 21:48:37

Är det en glasfisk eller är det en fisk i glasskål

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela