Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

EARTH DAY!

Publicerad 2010-04-23 02:08:52 i Allmänt,

IDag är det EARTH DAY! Spara på strömmen, släng mindre mat, släng sakerna I papperskorgen. Lite tips så här på självaste mijödagen! Idag va det rädda världen i skolan, frågor och whale wars visades på tv.

Skolan va dock som vanligt, men eftermiddagen spenderades downtown med fik i solen med självaste Elina! Mysig var det allt! Därefter var vi och såg den nya disney filmen OCEAN, som kom ut idag för Earth days ära. Jag vill verkligenva en fisk när jag ser vattenfilmer så där, simma simma simma hela dagarna och bara chilla! Synd bara att vi männiksor vill förstöra så mycket bara, annars hade havet varit det bästa stället tror jag allt. Bara man lyckas hålla sig undan alla havets undelriga djur!

Nu blir det vin borta på Sterling, så får vi se vart kvällen bär :D





Rädda havet! Tjolahopp, tjolahej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela