Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Dagsläget

Publicerad 2010-04-30 19:32:58 i Allmänt,

Dagen efter Queensday, en morgonpromenad är avklarad trots en lite lätt hangover. Det kändes dock som om den var behövlig, annars hade jag nog bara legat i soffan och stirrat upp i taket.

Grymt kul med queens day!! Det va ett tag sen det faktiskt va kul ute, men igår va verkligen toppen! Visst jag fick öl över min orangea klänning, men det resulterade i gratis drinkar ett tag framöver.. Vilket mingel det blev också, helt underbart, mina grannar Andrew & Andrew hade en liten dansshow också, som jag tror alla på john bull skrattade glatt åt, en del är ju bara riktiga orginal!

När det plugg på panera som gäller, eller ja..För min del blir det mer musik in i datorn, det där med focus och plugga är inte riktigt min grej, jag behöver känna lite press så jag kan få ut de rätta orden ur huvudet. Ibland undrar jag varför det är så?

Ikväll blir det en lugn filmkkväll, om det blir skräck på bio eller chick flick i dormsen är fortfarande inte bestämt.

see you peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela