Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Resedax!

Publicerad 2009-09-18 02:29:01 i Allmänt,

Imorgon är det dags att resa igen, denna gång till Savannah med 2 minibussar, lite övernattning sen tillbaka hem.. Inga spelminuter för mig denna gång men jag ska allt med och se till så att laget tar poäng. :) go seahawks! 

Först imorgon har jag lite filosofi, (hoppas bara att jag slipper prata för det blir bara dumt) sen bär det av på ännu en liten utflykt!

Idag ringde en konstig liten svensk och jag hade inte en susning om vem det va i andra änden. Det visade sig vara lillen som ringde :) haha, chockad! Jag va bombsäker på att det va någon som ännu en gång ville hyra film eller prata med Eugene.. Men icke, istället fick jag en mycket trevlig pratstund med lillsyrran, iaf tills skalbaggen hoppade på mig och jag råkade lägga på luren omedvetet, men det märkte jag såklart inte förrän 5 min senare när jag berättat hela historien som ingen lyssnade på. haha, så kan det gå!

Framsteg idag: jag lyckades böja foten lite idag och göra en liten lätt tåhäv :) wiiie!

Nu är det homework time, inte lika roligt men det måste bli gjort!!


Lite svenska takter i skolan.. mee like!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela