Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Monday, from hell to paradise!

Publicerad 2009-09-22 05:10:22 i Allmänt,

Idag va det måndag igen, denna dag som man alltid fruktar på fredagen när man går hem från jobb/skola. Att vakna på söndagen och veta att en helt ny vecka är påväg att dyka upp, med arbete, läxor, jobbiga kunder/lärare mm.
Men här sitter jag överlycklig över att det bara är måndag, dagen som för mig förut var ett helvete är nu istället paradiset! En lektion kl 12 på dagen, ämnet är matte och det är lätt som en plätt. En stencil sen can you leave!!! Lovely! Idag hade jag totalt 50 min lektion! Fantastiskt..

Mycket plugg har det dock varit, men det gör inget när man varken har träning eller skola typ. Man kan säga att denna måndag har varit en healing dag, en dag för att komma ikapp och bli lite mer frisk än tidigare, ett steg i rätt riktining.

Kul att få höra från så många hemifrån, det är alltid uppskattat, även fast jag har det underbart här så skulle jag ljuga om jag sa att jag inte saknade er :) I love you all!

Kul att höra att mina kära brevbärare på hulta ska få träffa ännu en fantastiskt begåvad och rolig Westbergare, grattis till er ;) ta det vackert med henne nu, betty och Peo! :D annars kommer fläckis och jagar er på parkeringen ;) hahaha..

Nu är måndagen snart slut och veckan ska fortsätta som vanligt! Men snart är det helg och glädje igen :P

Sunny day, som på 1 timma vände till rainy day :D

Kram kram!!!

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2009-09-22 13:19:08

Åh! Vilken härlig bild :) jag vill med ha! Längtar sååå mycket till februari :D

Postat av: soffe

Publicerad 2009-09-24 10:11:51

ser jävlit lockande ut :) synd att ja inte kommer kunna hälsa på dejj...inte närmaste tiden iaf haha hoppas d blir av i vilket fall ;) kramar på dejj gumman

Postat av: lillsiss

Publicerad 2009-09-26 17:59:48

haha ja jag hoppas dom är snälla mot mej :) kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela