Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Heja seahawk

Publicerad 2009-09-11 05:42:13 i Allmänt,

Idag har det varit en vanlig skoldag. De 2 första lektionerna va lite tråkiga och det skulle inte bli bättre när det stod engelska på schemat.. Men ojoj, ha aldrig förutfattade meningar, den svenska skolan släng er i väggen här hade jag min första riktigt roliga engelska klass :) Störtskön lärare som såg riktigt nördigoch virrig ut men som va enormt rolig och tankspridd. Vi va förresten bara 3 personer i denna goa "klass". Vi 3 va riktigt glada över situationen, läste en text om "MIND MONKEY" sen va det bara att brainstorma på pappret vifick inte tänka utan bara skriva hela tiden under 10 min :P härligt, därefter följde lite diskussion om hur det kommer sig att vi helt plötsligt drömmer oss bort och slutar fokusera :P

Tränigen idag började irriterat och slutade irriterat, men nog om det imon är det match och jag hoppas attvi kan göra ett bra arbete tillsammans och vinna mot Berry. Hey Hopp Go seahawk!

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2009-09-11 09:54:06

Lycka till :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela