Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Harry Parry Potter

Publicerad 2009-09-11 19:56:29 i Allmänt,

Seg morgon men den blev bättre! Idag hade vi ett business möte med alla freshmans, riktigt roligt.. eller kanske inte men det var roligt i början och i slutet :) Det va nämligen så att det spelades en liten famfaraktig låt som lärarna vandrade in till i sina examensdräkter alla olika, vi hade moder natur, en av bumbibjörnarna och några Harry Potter liknande lärare.. det va iaf så jag tänkte när jag såg dem, det blev ju inte bättre av att de spelade en låt som liknade Harry Potter låten, jag har alltså varit med i en film idag :D wiieho! Det har alltid varit en stor dröm..

Synd bara att mötet inte va lika intressant, det enda roliga som hände va när en telefon ringde när en senior sjöng nationalsången.

Sorgligt va dock pratet om 9/11 som hände för 8 år sedan idag, R.I.P. Böner utgavs och jag har inte varit så här religös sen syrran konfirmerade sig.
 
På dagen mattelektion lärde jag mig gånger tabellen, jippi! har alltid undrat hur den fungerar..

Nu är det iaf helg och matchdax, hoppas vi vinner så vi får morgondagen ledig. Jag skulle behöva jobba lite på brännan, nu när skolan har startat och allt..

Ha en trevlig helg allesammans!

Så jag vet att ni kommer få er ett skratt i helgen iaf :P

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2009-09-16 01:32:13

HAHAHA, dom hade roliga harry potterdräkter här med, så sjukt roliga såg dom ut! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela