Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Matchdag, m.m!

Publicerad 2009-09-25 04:22:38 i Allmänt,

Match idag som vi efter omständigheterna lyckades vinna.... NOT!! Matchen slutade 15-0 alla spelare som var hela fick spela.. Det säger endel om det andra laget, sista 5 min ville coach att i bara skulle rulla runt bollen för att inte göra det andra laget till åtlöje. Killarna vann med 7-0, inte illa, gick på samma koncept hela laget byttes ut. Jag selade inte men sprang lite lätt idag igen och det kändes ok. Hoppas på att kanske kunna röra bollen imon igen :D wiiie!

Imon kommer denna veckans jobbigaste dag 2 lektioner :D haha, löjligt nästan! Men det ska bli kul, mattetestet blir tillbaka lämnat och jag hoppas jag fick fullpott! :P smart som jag är! haha.

Annars tar vi sats mot helgen, där väntar match och cocktailparty! trevligt, trevligt!

BTW var fotomodell idag också i caf. vet inte om det är bra eller om det bara berodde på att jag ser hungrig ut?? :P hahah, either way I'm happy!

Området där det kommer bli man huntning!

Palmer, Palmer here and there palmer, palmer everywhere!

Killarna som jag fotade från bilrutan, syns kanske inte så bra men
Killen med vit t-shirt har guldtänder, haha. Inte fiiint!

Kram kram

Kommentarer

Postat av: soffe

Publicerad 2009-09-25 10:08:25

så du va me på plan under matchen då lr?? ja som e lite blond fatta ju aldri d haha najs boys...inte!!!



kramar

Postat av: Linda

Publicerad 2009-09-25 19:04:15

Nope inget spel för mig, joggade lite och körde övningar. soffe du är inte blond eller??:P

Postat av: soffe

Publicerad 2009-09-26 10:08:25

hmm mellanblond men typ lika dum som en blondin :P fråga kristina :P vi gjorde en sådan där blondingrej när hon va uppe asg :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela