Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Sol & Bad, Shopping & Mat

Publicerad 2009-10-04 04:38:39 i Allmänt,

Idag skulle varit min pluggdag, men det slutade med sömn i solen och bad i Atlanten. Kanske inte det man väntar av den optimala eleven men det har jag aldrig sagt att jag är heller :P

Efter en stund på stranden bestämde vi oss för att ta oss till köpcentret garden, ett mysigt ställe faktiskt, enda inhandlandet fördagen blev ett par örhängen :) inte tokigt!  Sent som det va så började magen kurra och vi återvände hem till Northwood University. Lisa, Didi, Ashley och Lina skulle gå till Ginza som är ett suchi ställe över väggen. Jag (som inte är ett fan av suchi eller räkor) hängde med till detta ställe, lite osäker på hur det skulle sluta. Som tur va hade de något som hette Habachi, man får helt enkelt välja vad i köttväg man vill ha sedan är det en man som lagar till detta mitt framför ögonen på en. Mig skrämde han mest med ketchuptrick och eld hit och dit, men det var verkligen en upplevelse, och jag har nog aldrig skrattat så åt någon som serverat mig mat :) haha, gott va det också, men suchi är som sag inte min grej..

Imorgon är det match igen mot Warner, jag hoppas på vinst och kommer nog få heja fram laget från sidan denna söndag..

Här lite bilder från kvällens besök på Ginza..



Burn baby burn


Tack för idag Ladies!
kram kram

Kommentarer

Postat av: soffe

Publicerad 2009-10-04 15:32:54

ja å morsan va å åt suchi här uppe en del va gott men ja e nog inte deras största fan ;) så håller mejj nog ifrån d haha kramar

Postat av: moster Yvonne

Publicerad 2009-10-04 16:29:34

Tjena! Kul att du trivs så bra over there. Men man får ju anpassa sig som du brukar säga så du passar väl in var du än är haha. Hoppas foten börjar bli bättre så du kan köra för fullt snart. Men efter den träningen ni verkar ha kan du ju lätt ta värvning i armén sen.haha. Ha de gôtt dom andra hälsar oxå.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela