Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Midterm week is soon over!!! wiie

Publicerad 2009-10-08 05:17:01 i Allmänt,

Nu var två prov avklarade och en inlämning som ligger i lärarens händer, imorgon kommer slutspurten som består av lite uppförsbacke när det är american government vi har att kämpa mot. När den dagen väl är över ska jag, skrika av glädje och ge mig själv en klapp på axeln.

Sitter här nu och försöker klämma in det sista i min hjärna och det går ju sådär... Försökte läsa boken förut och det gick bra tills en bild dök upp aout of no where!!! Haha, jag höll på att avlida, monkey popsicle är det bästa jag vet :P haha, jag ska visa bilden en dag när, det är grått och trist hemma, ni kommer skratta det vet jag!!! :D haha

Kul att jag kunde skypa lite med sverige och stålarp härom dagen, meee liike! det får vi göra oftare!!

Nytt för övrigt är att..... Nej det va inget nytt :D haha, såå dumt det blev nu då! Jaja, så kan det gå!!

En dag kvar på skolveckan bara sen är det matchdax igen!!

Fläckis du är i mina drömmar!

 

Kram kram

Kommentarer

Postat av: soffe

Publicerad 2009-10-08 09:10:33

haha ja skrattar redan...men kke va ditt sätt att skriva å inte bilden du pratade om :P hoppas allt gått bra denna veckan nu då å hoppas ni vinner matchen massa kramar från oss alla lite längre upp i landet ;)

Postat av: idyyyy

Publicerad 2009-10-09 10:11:19

eeey ,jag åkte med fläckis i onsdags ;D hahah, han är zöööt ! förstår att du kommer sakna snyggingen !;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela