Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

GÖR ALDRIG DET EN GÅNG TILL!!!

Publicerad 2009-10-26 03:24:33 i Allmänt,

Idag skulle jag och Lisa vara med i Northwoods svar på FEAR FACTOR(som visats på tv hemma i Sverige ett antal gånger). Det ska jag säga er, det är något som jag aldrig kommer att upprepa en gång till i mitt liv, det vill jag lova och jag tar hellre livet av mig än medverkar i något sådant igen!!

Första grenen vann jag och Lisa då vi skulle ha ett snöre kring våra ben så vi satt ihop, samtidigt som man skulle hämta var sitt ägg och bära på en sked. So far so good, näst på tur stod det jag fruktat hela tiden: ÄTANDET.

Om jag va nervös? JA! När lille Harry lyfter på locket och man ser ett kokt får huvud ligga serverat på silverfatet, kanske inte så farligt. Sen kom vad som stod på menyn: livmoder från ett får, samt en tjur testikel och någon äcklig shake till det!

Jag tog fanimej ett bett i den där jävla testikeln och det va fasen det hårdaste och äckligaste jag smakat hela mitt liv!!!! jag gjorde ett försök att svälja men den lilla testikeln kom bara upp igen!! värst var de som tryckte i sig hela middagen! FY FAN!

Kontentan av detta:
jag gav upp och vill aldrig mer äta testikel!!!

Annars hade jag en trevlig gårdagskväll, med lite partajoch dans på feelgods!

Bilder kommerläggas upp snart, I promise!

kram kram

Kommentarer

Postat av: fors

Publicerad 2009-10-26 12:19:57

Fy fan LINDA!!!.. Ärligt talat. Att du ens gjorde ett försök. USCH! Svar på din fråga.. så har jag varit och tränat med jitex men de är långt långt ifrån. Sen kanske jag vill åka till norge och spela fotboll.. Och du.. Du missade avslutningsfesten i lördags med herrlaget. Jävlar vilken fest de blev. Vi saknade dig!

Postat av: Majja

Publicerad 2009-10-29 09:37:19

Vill vi verkligen se bilder på det där?? :))

Postat av: Linda

Publicerad 2009-10-31 02:34:54

Nej,usch det tror jag inte, men här kommer ni inte undan ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela