Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

En liten snabbtitt tilbaka i tiden!

Publicerad 2009-10-23 00:51:01 i Allmänt,

Ja här va det ett tag sen jag skrev, ledsen för detta, 

Men nu ska jag berätta.

Match har spelats, som vi vann med 14-0, träningar har avklarats och jag har hyfsad kontroll. Min kropp håller på att svälla upp till en ballong, ingen aning vad som är felet där, kasnke maten? Spelade en match mot topprivalerna, fick hoppa in i 30 min och blev assist till lagets enda mål...det va kul! Fick min nya bekini som jag ska ta användning av så snart det blir sol och bad väder igen.  Jag har varit nervös en hel dag för att jag nästa dag ska ha en presentation. Mitt namn som låg sist på listan hanns inte med så min presentation blir nu imorgon istället och det känns ju chill... OT!

Jag slogs av hemlängtan häromdagen, kom på att jag saknade allt som Sveriges stålarp har att erbjuda, lite fantastiskt hur stor världen kan vara och hur liten del av den man faktiskt behöver..

Jag känner mig stressad varje dag av att alla finals eller slutprov kommer upp och att då samtidigt ska de onödiga klasserna ge ut en miljon läxor som inte har någon betydelse över huvud taget alls!!

Ja det va den lilla reviewen hoppas den va underhållande, själv hoppas jag bara att de här 3 veckorna försvinner ur min syn, så jag kan njuta av 2 veckors thanksgiving firande!

 

Tjopp och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela