Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

En galen tid!

Publicerad 2009-10-24 22:08:36 i Allmänt,

En silvrig bil med fläckar i sitt revir, har lämnat min sida och flytt för att vila, ett sorgset öga jag nu får, men i mitt hjärta du finns i alla år!!

Ett litet intro sådär bara!

Fick lite post hemifrån idag, och det är alltid lika trevlig läsning, saknar er massa där hemma, ni är guldvärda allihop! Mormor och Morfar: jag mår bra och min fot överlever, spelar lite då och då, men den gör fortfarande ont. Tack för kortet också! Det var fint :)

Just nu har jag upp över öronen att göra, massa plugg hela tiden, dygnet runt, 24/7 heelt galet! Jag och mina 3 gruppvänner ska starta ett eget land, och det kommer jag nog gilla, (tror jag) min fantasi kanske kan komma till god hjälp i detta lilla grupparbete.

Trots allt som ska bli gjort så kommer jag ta söndagskvällen ledigt till lite FEAR FACTOR, japp ni hörde! jag och Lisa ska imorgon ställa upp i detta spektakel, äta kycklinglever och simma bland leguaner och grodor och maskar!! Kasta brinnande döda råttor i en papperskorg med munnen, sjunga broder jakob baklänges, you name it!..
 Nej jag vet faktiskt inte alls vad det är för olika grenar som ska göras, men kul ska det bli!! Så nu jädrar, hejaklack har vi hemifrån nu med hoppas jag, eftersom Lisas familj anlände igår kväll.

Första gången igår som jag träffade den Amerikanska Granma' and Granpa', så söta och påminde mig såå mycket om mormor och morfar hemma i Sverige :)

Nu ska det pluggas! så det kan bli utgång till feelgoods ikväll! :D wiiie!

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela