Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Dilemma och B-day!

Publicerad 2009-10-15 03:24:22 i Allmänt,

Idag kom mina resultat från röntgen och de va bra, inga ben butna denna gång. Frågan är bara vad jag har fått för problem? Är jag klen eller vadär det frågan om? Jag bara undrar hur jag ska gå till väga med detta, har hållt på med rehab ett tag nu och det känns inte bättre direkt, ska jag testa med lite smärtstillande och köra på? jag vet inte, sist jag gjorde det kändes det ändå, men jag kanske borde pusha mig själv så jag kan göra det som jag faktiskt kom hit för; spela fotboll!

Annars har det inte hänt så hemskans mycket faktiskt, Imorgon (eller idag för er svenskbor) fyller faktiskt MIKAELA 20 ÅR glöm för all del inte att gratta denna fantastiskt, underbara lilla varelse :)

Mickan jag önskar jag var hemma nu och kunde fira din födelsedag med dunder och brak! Du är en toppentjen och min bästa vän ska du veta, alltid där i vått och torrt! Även fast jag inte kan vara där och ge dig en bamsekram och en feting present, så får du nöja dig med detta som jag plockade fram från youtube! Present kommer 18 december :D

Ha en toppendag och enjoy my friend!

HAPPY BIRTHDAY!!♥


http://www.youtube.com/watch?v=dePMU8R131s

http://www.youtube.com/watch?v=SiICITvwaow

Jag är inte så bra på datorer som du vet så du får följa länkarnahelt enkelt :D hoppas det blir bra!


kram kram

Kommentarer

Postat av: soffe

Publicerad 2009-10-15 13:24:49

hehe den sista låten va ju otrolit rolig :D d blir hon nog glad över att se haha hoppas du får ordning på foten snart kramar

Postat av: Mickis

Publicerad 2009-10-16 09:20:37

ooh vilket fint inlägg :) jag had einte vart inne här o sett det innan! det värmde ska du veta. kah behövas lite värme nu med tanke på att snön vräker ner har i dascha nu. riktigt mysigt o fint faktiskt. får man lite flashbacks från idre hehe :) tack än en gång! you´re my best friend too. men det vet du väl redan hoppas jag :) KRAMAR

Postat av: Linda

Publicerad 2009-10-17 03:03:38

Vad bra mickis, jag ville göra någonting till dig nu är jag missade din b-day, så det va bra att det värmde lite :) Idre i like! yeah i figured ;) kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela