Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Måndag morgon!

Publicerad 2009-11-10 06:38:58 i Allmänt,

Oj oj!

Idag kom baksmällan från lördagens partajande! HERREGUD! Jag hade en amazing dag och jag har inte varit så glad och trött på länge!

Vi hade match mot Scad semifinal till Nationals. Det som gällde va vinna eller försvinna! Jag skulle inte spelad då jag inte tränat på hela veckan (min fot är inte i trim direkt). Men när Scad gör 0-2 så tror jag att jag ska avlida! Jag hade druckit vatten så min blåsa var stor som en ballong, mina aggresion började stiga, och jag blev förbannad. Jag sitter och där i golfbilen helt utan påverkan, jag sitter och ser på när min nästa match kanske inte kommer! Sakta vänder jag mig mot Jess ”trainer” och säger ”jag går snart och säger till coach att de ska sätta in mig, jag klarar inte sitta och titta mer, jag måste försöka göra något” och hon håller med. Så några painkillers senare och ett snack med Dunny så är jag redo att springa in på planen, adrenalinet är uppe på 10000! Och ingenting kan hindra mig från att spela, det är bara jag och bollen! Hur som helst, vi vänder hela matchen och vinner med 3-2. Jag kanske inte bidrog med så mycket, men jag var överlycklig för att jag fick vara där ute och känna hur det känns att vinna på riktigt! Awesome!

Utgången på kvällen va toppen har egentligen inte mycket att säga om det, perfekt dag helt enkelt!

Snackade med iddy idag, en rolig upplevelse,  tråkigt att få någon att gråta men är det glädjetårar så blir jag HAPPY!! Haha, det var roligt!! Skype I like!


En liten bagge från krokus! ;)

Kram kram

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-11-10 07:39:52

Haha, ja du=)



Hoppas din dag blir bra iaf =)!!



Mvh

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-12 13:52:33

Du äger kramiz lena

Postat av: idyyy

Publicerad 2009-11-16 14:25:15

Lindy, du är grym ! söööötnows<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela