Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Fredagen avklarad!

Publicerad 2009-11-07 16:45:38 i Allmänt,

Plugg, plugg all night long..

För tillfället är det inte mycket som hander här I West palm. Känner att jag mest sitter inne på rummet med datorn i mitt knä och tänker så det börjat lukta bränt i lägenheten. Men jag antar att det är helt vanligt under dessa omständigheter, när slutproven kommer och alla vill ge ut sin uppgift. Men jag är glad ändå, bättre att ha något att göra än ingenting alls.

Fredagen var nog den tuffaste jag har haft här i skolform, kl 8 var det dags för grupp presentation om ett helt egen startat land, ett arbete som har tagit upp mycket tid och ork det senaste. Men nu är det avklarat och jag har haft min första business outfit på mig, ska bli skönt att slippa gruppen har ju vart endel intriger och småbråk. Puh säger jag bara! Kl 12 va det dags för matteprov, något svårare denna gång men jag tror nog det gick vägen ändå, man ska ju se positivt på sin närvaro :)

Har äntligen fått träffa en doctor också, och tydligen så är mitt ledband antingen rejält uttänjt eller av, (inte en nyhet direkt) inget kommer dock göras har fått lite anti inflamatoriskt och hoppas nu att denna mirakulösa Voltaren Gel (ja tro det eller ej, men den finn här med) ska hjälpa mig på fötter igen (haha)! Mitt fina fot skydd ska också bäras vid varje liten promenad som görs. Skulle jag beskriva det så ska ni tänka er ett skalle med en underkäke som hoppar upp och ner :) ja ni får tänka lite själva! Haha

Har även bokat biljetten hit igen efter jul och så också hem till sommaren, känns skönt att veta att jag kommer komma tillbaka hit till de 2 sista terminerna :) wiie!

Tiden springer ju iväg så det är bäst att ta vara på tiden man har här :)
hade idag lite skype kommunikation med mormor och morfar, det var kul och man blev lite läskad av allt fika :P tihi, ni är för söta!

Ska skicka med lite bilder idag också va det tänkt, take a look och döm själva! haha



Lite outfits, business, conehead? fotboll och en fin bild bara :)

Nu är det dags för match mot Scad!! GO SEHAWKS!!!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela