Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Jag ska skriva en skvätt!

Publicerad 2009-07-19 19:45:59 i Allmänt,

jaha, vem kunde tro att jag skulle börja skriva en blogg? Men så blev fallet när jag för ett tag sen bestämde mig för att klippa navelsträngen och flytta från den svenska landsbygden till det stora landet USA. Jag kommer att skaffa mig en ny "hometown" som heter West Palm Beach. Här hoppas jag kunna leva loppan ett tag, (vilket säkerligen bara är i mina drömmar) plugga och spela fotboll. Om det nu inte skulle bli en fantastiskt tid så kan jag ju alltid bli typiskt svensk och säga "jag hade i alla fall tur med vädret".

Ja som ni kanske har förstått så kommer den största uppdateringen ske här med bilder och skvaller om min tid "over there". 

Snart är det dags att åka, men innan planet lyfter så ska jag fixa visum i Stockholm på onsdag och jobba 2 veckor, men nedräkningen har börjat och jag är laddad till tusen.

Ha det gött så länge!

Avresa är: 12 augusti 10.35 om det är någon som vill vinka av mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela