Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Fredag

Publicerad 2009-07-31 16:00:15 i Allmänt,

Nu har en vecka passerat och jag har nu bara en vecka kvar på jobbet, I'm gonna miss you guys!!
Igår läste jag ut boken Om jag kunde drömma, den va inte dum alls får jag säga. en bok jag absolut rekomenderar :P Jag ska nu ge mig in i bok nr 2 När jag hör din röst, så får vi se vad den har för härligt att erbjuda!

I tisdags spelade jag match och det va väll helt okej, vi vann derbyr mot byttorp med 1-0 så det får man ju vara nöjd med. Det kanske hade varit roligare att få spela lite mer offensivt men men det är tränaren som bestämmer och jag ska väll inte sätta mig på tvären. Det där med att spela för att det är roligt kommer nog dröja ett tag till.

Nu är det iaf fredag och jag är inte ledsen för det, helgen kommer bli mycket mysig och trevlig!

12 dagar kvar till avresa, wiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela