Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Saker fortsätter hända...

Publicerad 2009-12-11 02:58:48 i Allmänt,

Jag vet inte hur jag ska hantera den här tiden som passera de senaste dagarna. Jag trodde att den lilla grodan (som  numera går under namnet larry, taget från laundry) som tumlat runt bland mina kläder skulle vara det konstigaste som hänt denna vecka. Men ack så fel jag hade!

Idag har var det dags för torsdag sista dagen innan helgen numera, ja det är sant, 3 dagars helg är fantastiskt! Men efter ett jävligt långt möte och en excel class där läraren hånade killen med musche så får jag säga att jag är glad. Därför blev det lite musik inne i duschen, datorn på golvet, youtube på och vips så har man en ylande Linda :D

Kanske var det en dsuch som denna lilla data behövde för att bli av med det lilla viruset som jag trodde den hade drabbats av.

Jag sätter i kameran i datorn för att spara lite nya pics, trycker importera och vips så är helt plötsligt alla mina mappar tillbaka som jag haft de försvunna bildern i. Det slog mig att bilderna kanske va tillbaka så jag kollade i datorn och Vips DÄR VA DEM!!! I sin ordning och allt!!!!

Jag vet inte vad ni tycker men det känns som om Gud ville ge mig en helvetes tid så han tänkte, hmm jag börjar med att radera hennes livs besparinga (bilderna) där efter ska jag pina henne med blåsor i en vecka, men kanske lika bra att lägga in visdomständerna där med, Men nej det är fortfarande inte bra jag tror nog att jag ska ge henne dåligt samvete med så jag ska trolla in en helt frisk och kry groda in i hennes tumlare med.

Men om jag inte är helt ute och cyklar så va det han som gjorde oss till människor och en art av överlevnad, här står jag idag glad och lycklig trots de senaste dagarna och kanske är det därför han ger tillbaka, MINA BILDER ÄR HÄR!! WIIEE!!

Just nu kan jag nog inte må bättre, såå glad, hoppas bara jag kan hålla statusen så jag kan behålla de hela vägen hem till SWEDEN som är om en vecka!

och nu till Picsen



HAHA!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-12-11 23:19:29

Vilken tur att du fick tillbaka bilderna! Schnygging!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela