Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

OMG!!

Publicerad 2009-12-09 04:03:07 i Allmänt,

Jag har precis tumlat i hjäl en groda!!!!!!!

Vad gör man nu? Jag tog ut den stenhårda grodan ur tumlaren, borde jag begrava den eller ska jag låta den ligga där alldeles kall och ensam på tvättstuge golvet??

HJÄLP!

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2009-12-09 20:48:29

Hahahaha! Hur lyckades du med det? Äckligt att den tumlat omkring där inne med dina kläder :P

Postat av: ida

Publicerad 2009-12-10 18:12:41

HAHAHAHAHAHA gör hjärt och lung räddning vettja

Postat av: ida

Publicerad 2009-12-10 18:13:24

HAHAHAHAHHA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela