Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Nu är julen för bin! (Julen är förbi)

Publicerad 2009-12-28 19:28:53 i Allmänt,

Julafton är över, paketen är öppna och jag har träffat de flesta här hemma. 

Helt galet vad mycket man kan hinna med att göra på kort tid. Idag hälsade jag på mina vänner på posten, härligt att se alla dessa original igen, en fantastisk hop av människor! Lite brev ställde jag upp i facken också, mest bara för att se så jag inte glömt bort hur man gör. Igår va det BHC match och jag var där för första gången, kanske inte den bästa match att se, då de förlorade men jag hade skoj ändå! Roades och facinerades av det mästa som hände i denna lilla ishall!

Nog om det, imorgon blir det en tur till Ullared. Kanske stöter man på herr famous Morgan som alla pratar om. Vi kanske kan bli riktiga bundisar jag och han :D


Morgan kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela