Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Morgon

Publicerad 2009-12-13 19:01:45 i Allmänt,

Vaknar upp, inte så farligt huvudvärk trots nattens bravader som slutade med att stensomna i sängen 4.45 cirkulirum :P Kvällen var mycket trevlig och rolig i sin början men dog ut lite när vi väl kom till Roxys, men vad fasen sånt händer jag va glad ändå.

Idag skiner solen lite, kanske får bli en lite trip till poolen så jag kan förbättra min bränna lite (för tillfället är jag näst intill vit).

Nytt för dagen var den mycket otippade upplevelsen jag fick på väg till caf för en lite frulle. En stor svart orm bara slingrar förbi,SÅ ÄCKLIGT! Inget fan av det djuret altså, som ni kanske förstår.

Snart styr jag in på de sista fyra dagarna i skolan på detta året, ska minst sakt bli skönt att komma hem ett tag trots det kalla vädret, känns som det finnas mycket värme ändå :)

Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2009-12-13 19:46:29

Usch jag hade dött om jag sett den. Hoppas inte det finns en massa sånna hos dig för i så fall får jag nog gå i stövlar hela tiden :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela