Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Ladies Night

Publicerad 2009-12-11 16:29:07 i Allmänt,

Jag älskar att sätta mig vid en datorn,bakgrundsbilden är där den ska och allt är i sin ordning.

Igår va det torsdag vilket betyder ladies night, gratis drinkar för alla ladies ända fram till midnatt. Trevligt värre, man träffar så himla mycket folk och alla är elever, förutom några enstaka 40 åringar som inte vill lämna ungdomslivet.

Ingen sol idag vilket är synd eftersom jag är ledig hela dagen, blir till att sitta i bibblan och nörda lite. Nu blir det promme till rehab, ska bli spännande att se va de har att komma med idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela