Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Inspiraton tack

Publicerad 2009-12-16 01:32:46 i Allmänt,

Sitter här i slutet på dagen och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, vart ska jag börja liksom? Det är lite som ska göras men jag har den där känslan ni vet, ja men det gör jag imorgon. Det är bara det att imorgon kanske jag inte hinner med allt och då är jag kööörd, för kl 10 på torsdag så kommer jag pysa iväg till Miamis flygplats för en resa tillbaka till Sweden :) kan knappt vänta.

Medan jag väntar på inspiration och idéer om hur jag ska ta tag i detta så lyssnas det lite på Cyndi Lauper- True color samtidigt som jag sippar på mitt hemkokta kaffe a lá Linda.


I dagens nu, om några dagar kommer jag gå klädd mer åt...

detta håll...

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2009-12-16 07:34:53

Jasså du har ingen inspiration att ta tag i sakerna? Skönt att det inte är så mycket du behöver ta med hem då, så packningen borde ju gå fort iaf ;)

Postat av: soffe

Publicerad 2009-12-16 11:28:25

tack för mejlet :D d skickades vidare så du har kke fått d igen :P snygg skjorta/linne passar dejj bra som fan :D ja vi ser fram emot ditt snabba besök här i vintern....första snön som lagt sejj kom igår å mer ändå under natten...men d e ju här uppe då förståss ;) härlit ser fram emot söndagen så ta tag i packningen nu så du inte missar flyget haha kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela