Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Dax för svensk mark igen!

Publicerad 2009-12-17 05:33:53 i Allmänt,

Min lilla väska är packad och klar!! 

Halva väskan fylld med presenter och resten av allmöjlig skit, svårt att veta vad man ska ta med sig hem, inte ofta man tänker så.

Idag har varit en mycket händelserik dag. Ethos group hälsade på under dagens enda lektion, käcka gubbar i blå kostymer, väl matchat till företagets färg. Därefter va det direkt till Rehab. Lite träning och snack med Rosie, den gamla damen som varit stammis där de senaste 4 åren och som även går under namnet Jewish grandma (då hon med jämna mellanrum tar med sig mat till personalen.) Mig kallar hon den lille, inte för att hon är så mycket större själv men, men.

Uppsatsen är skriven, excel är gjort så nu återstår då bara en liten ynka sak, nämligen multiple choises i Microeconomi, det ni! Kommer nog inte bli en rolig historia, men bara jag får det överstökat, och med lite tur brukar det mesta lösa sig har jag hört. :D

Avresa sker från WPB kl 9.30 torsdag vilket är ca. 15.30 Sverige tid, hemma är jag 9.10 fredag, ska minst sagt bli kul att komma hem en sväng..

Ses snart allesammans!

Kommentarer

Postat av: luckeboi

Publicerad 2009-12-17 06:01:31

Bästa julkalendern?

Postat av: Syrran

Publicerad 2009-12-17 09:28:52

Gud det är verkligen nära nu :) hihi!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela