Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Crazy hair

Publicerad 2009-12-06 21:17:02 i Allmänt,

igår hade Lisa anordnat ett litet party som skulle äga rum i vårat lilla dorm. Trevligt blev det och endel lyckade få på sig ett par härliga peruker, medan andra hade några fina färgade slingor och nyfärgade hår. Sen hade vi också de vanliga som slinter in utan frill och utan kläder efter fest så att säga...

Jag hade kul trots att jag va nykter, visade sig att man faktiskt kan observera folket som dränker sig i sin dryck som de bär med sig hela kvällen lång. Lite dans blev det och jag blev kallad Lady Gaga (fråga mig inte varför) och damen från 20-talet.

Nu sitter jag här igen med huvudvärken och blåsorna som inte verkar ge med sig trots alla inköp ifrån igår. Men som jag själv sa för ett par år sen till en kär vän "det är bara en gång i livet!" om det så handlar om en tung resväska eller ett par blåsor!

Nu är det dags för reality igen, skolan har börjat och jag ska nu skriva om en person som jag inte känner, spännande!

Ha det gott Andra advent och allt mysigt värre!


Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela