Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Grönsvart ett minne blott!

Publicerad 2009-08-10 13:34:05 i Allmänt,

Igår va det sistsa matchen i den grönsvarta dräkten. Tråkigt kan man tycka, men någon gång måste man testa något nytt. Jag hade hoppats på att jag skulle kunna njuta av matchen och bara tycka "det här är verkligen kul" men så var inte fallet denna dag. Det blev förlust med 2-3 och jag säger förlåt till laget. Lycka till i fortsättningen tjejer!



Tack Mickis för en tevlig promenad på förmiddagen, jag hade önskat att den aldrig tog slut, I will miss you my friend. Min andre hälft och bästa vän, håll dig borta från droger och galenskap, vi ses i jul! :P haha, kram kram

Kommentarer

Postat av: Mickan

Publicerad 2009-08-11 09:57:13

jaaa den va verkligen trevlig, tog slut allt för fort bara. jag som ändå tyckte att vi gick ganska långt. ojoj vilka krav du ställer, kan bli svårt det där haha. nej då jag ska nog klara mig, men frågan är om du gör det? hör av dig så fort du kna när du är framme=) kraaaaaaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela