Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Goldie!

Publicerad 2009-08-25 16:58:26 i Allmänt,

Igår va jag iväg på bio igen. De har visat en trailer på time travelers wife, en film som verkligen har lockat mig, så det va inget att tveka på när Jackie frågade om jag ville följa med. Men det va en konstigt film må jag säga fin och sorglig, men uppfyllde inte riktigt mina förväntningar. Nu har jag iaf sett den så nu behöver jag inte fundera på hur bra den måste va varje gång jag ser trailern var 5 minut på tv, för så funkar det här..

Igår fick jag mitt smeknamn också, inget dåligt heller goldie!! och det var sweetmaten Didi som kom på iden. Hon beskrev att många blir rädd för henne när de ser henne första gången, men mot mig va hon vädligt snäll jag fick en kram, så jag blev chockad för Lisa hade sagt samma sak. Hon sa att Lisas vänner är hennes vänner och hon visste at jag va go! Sen berättade hon att hon brukar göra som man gör när man letar efter guld, man silar det, skiten rinner igen och kvar ligger guldet, jag sa till henne att ingen beskrivet mig som guld innan, därav goldie :) så nu vet ni det!


kramar!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-25 22:07:22

Jag följer din blogg.. Hoppas allt är bra och att du stormtrivs! :) Kram Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela