Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Det verkar bli en fin dag idag!

Publicerad 2009-08-27 16:14:29 i Allmänt,

Frukost avklarad, alltid lika trevligt och komma dit och ha en liten pratstund med vad-han-nu-heter- killen. en lugn stund över igen, Lisa jobbar, Didi är på RA möten som hon inte verkar tycker är allt för underhållande. Har hittat en fantastisk bra tv-kanal med musikvideor, har varit typ 10 låter i rad som nog kommer bli eller redan är mina favoriter :) En positiv början på dagen får jag säga. :D

Foten är fortfarande öm, så dagens träning spenderas i gymmet på cykel och med de underbara maskinerna. 

I eftermiddag ska vi ta oss en promenadis till den närliggande autotradern och kanske blir det en lite bil som följer oss hem till Northwoods studentområde :) 

Lina och Kayan besökte IKEA häromdagen och jag fick en äppel-kärnhus-skalare, och Lisa som var smart nog beställde den svenska och godaste choklade Marabou, som självklart finns i King Size här :)

 
Kortet taget efter ett av de svettiga träningpassen, och det är jag på bilden ingen kräfta vi just kokat!

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2009-08-28 12:00:10

Haha, är det säkert att det inte är en kräfta :D så farligt röd är du ju inte ;) ser ju grymt gott ut det där...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela