Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Träna hårt och get fit!! Thats what it all about!! We are a team!

Publicerad 2009-08-16 02:33:33 i Allmänt,

Idag kom dagen alla fotbollsspelare här I WPB har fruktat. DAgen började med 2miles som skulle vara avklarade under 13 minuter, jag är väldigt glad att jag klarade tiden så jag slipper springa det en gång till :) därefter följde 10 sprints, man springer över hela planen på 16 sek, där efter ska du jobba tillbaka på 60 sekunder och så håller det på 10 ggr. och jag är glad att jag var en av de 4 som klarade det med, för det var bannemej en pers som jag inte vill uppleva allt för många gånger. Men om jag förstått coach rätt så är vilan bara över natten och morgondagen kommer bli even worse!!! Det ska bli strålande sol och 3 träningar precis som idag..

De andra träningarna handlade om teknink, mestadels 1 mot 1 med mål. De va helt enkelt så att om man inte gjorde sitt absolut bästa så va det löpning som gällde igen!! OM jag va död efter 4 timmars träning...

kvällsträningen var 1 timma, 25 minuters löpning som skulle göras ute blev ändrad p.g.a stormen och regnet så sista 10 fick vi springa inne, vilket va enormt skönt!! 100 armhävningar och massa sit-ups väntade på oss.. jag tror aldrig jag har varit med om så hårda träningar förut och jag är glad att det är riktigt tufft och hårt här!!!

När jag inte tränar så ska jag lägga in bilder I promise!!!

kramar

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2009-08-16 09:20:41

Hallå 100 armhävningar!?!?! Kan tänka mig att du är rätt mör idag :)

Postat av: Cwa

Publicerad 2009-08-16 13:16:38

HEJA PÅ !!!

Roligt att läsa din blogg =)

Postat av: Idy

Publicerad 2009-08-16 21:47:32

Shiiiit hur orkar du ? :) haha, jaa lägg in lite fina bilder snart?

hallå har du aldrig tid att sola eller göra något "kul" eller så:) ?

Postat av: Andreas

Publicerad 2009-08-17 19:33:02

Varför har du aldrig sagt att du är en löpare?

3,2km på under 13 är bra!

Nu måste jag ju börja träna lite mer helt enkelt...

Postat av: Linda

Publicerad 2009-08-18 02:44:15

Haha, ja du jag visste inte det heller faktiskt Andreas, jag vet inte om jag kan göra om det dock :P haha, men träna på!! :)

Postat av: Linda

Publicerad 2009-08-18 02:45:09

Om det ändå hade räckt vi gjorde typ 50 60 till idag så det känns ju :P haha, body builder när jag kommer hem :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela