Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Spännande tecken

Publicerad 2009-08-02 20:18:17 i Allmänt,

Hej hopp, idag va det söndag igen och nu när man har börjat jobba så går helgen alltid 10 ggr fortare. jag har därför inte ansträngt mig allt för mycket idag. Förmiddagen ägnade jag mest åt att läsa. Men alla måste vi äta. så idag va det jag och syrran som fixade lite lunch i form av pankakor  :) resultatet blev faktiskt riktigt bra (om man nu kan misslyckas med något så enkelt). Ett underligt tecken dök upp när vi hällde upp det sista som var kvar av smeten, och jag vet inte vad ni tycker men det här ser verkligen ut som tummen upp, eller?



Lisa min resekompis hjälpte mig än en gång med alla mina frågor, hur skule jag klara mig utan dig? Så nu är det mesta klart, vilket innebär att jag i stort sett kan börja packa alla mina sommarkläder i en enda stooor resväska!! Tur att man får användning av sommarkläderna man inhandlar någon gång.

10 days to go!!

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2009-08-02 20:29:52

Hahaha ja det ser verkligen ut som tummen upp :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-08-05 22:38:11

här kommer jag hänga varje dag :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-06 10:55:05

Om man vänder på den så skulle det faktiskt se ut som USA också....=)

Postat av: Linda W

Publicerad 2009-08-10 13:13:46

haha, ja det hoppas jag du gör hanna.

Postat av: little siss

Publicerad 2009-08-14 14:00:18

haha tänk va du blev chockad när du att de såg ut som en tumme upp :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela