Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Soccer shop

Publicerad 2009-08-21 01:47:07 i Allmänt,

Idag hade vi en morgontraning som blev intesiv med 3 vs 3 och 500 sprint. Harligt, kanns som om jag kommit in i det nu och det borjar bli lite lattare. Eftermiddags traningen bestod av fotbollstennis turnering och spel 6 mot 6, vi skulle spelat pa stor plan men vara keeprar ar skadade precis som halva laget, men hey det loser sig.

Efter dagens traningar akte vi fullpackad bil till the soccer store och inhandlade lite nya stuff. Vita nya adidas preditor en bag och sockar for 78 dollar..  Lite lagom faktiskt :P

Snart blir det moving time, till Lisa och Didis apartment. Det ska bli JATTEKUL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela