Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Nya tag

Publicerad 2009-08-30 06:19:21 i Allmänt,

Idag kl 3 pm Horatio-tid, vad händer 30 min innan matchsstart? jo det börjar blixtra och dundra. Vi springer dyblöta in i omklädningsrummet för att vänta på att det ska sluta.
 10 minuter går, 30 minuter till, ännu 15. Vi får gå tillbaka ut och börja om uppvärmningen, men efter 5 minuter inser de att det inte kommer bli någon match. Sura som citroner, för att matchen uteblev och för att vi nu inte kunde ha lite rajtan tajtan på kvällen, bestämmer vi oss för att shoppa en bil. Vi åkte runt till olika dealerships men ingen passade våran budget, förutom en bensinsugande lincon. Bilen va way to big for us, så den fick inte följa med oss hem idag.  

Letandet fortsätter och vi hoppas kunna hitta en inom kort :)

Match imorgon förhoppningsvis 11 am och då ska vi krossa skiten ur de, så vi kan fira på kvällen!!

Over and out!

Alltså inte den larafina blåa himlen idag inte.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela