Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Förlust

Publicerad 2009-08-30 21:11:27 i Allmänt,

Sitter här helt slut och hungrig efter dagens match. Förlust blev det med 2-1 och det känns väldigt tungt. Lathet och segande gjorde att vi inte kunde hålla tätt efter 1-0 i andra halvlek. Vi hade det mesta av matchen men det är ju målen som räknas.

Jag spelade 25 min i första sen var jag slutkörd och foten värkte. Men det är något med de där ishandukarna, i halvlek fick jag en ny gnista och vilja att spela trots utmattning och smärta. Det gick genast bättre och jag började vinna mer bollar i försvaret, tror jag vann 80% av nickduellerna på mitten också :P Lite besviken på mig själv att inte orken finns hela vägen och det är antagligen också därför jag trampar snett med den redan onda foten.

Coach var besviken på att vi inte är i den form som vi borde, och ansåg att vi ska kunna vinna mot detta lag enkelt om vi inte varit så lata, mycket sanning i det han säger.

Imorgon kommer han ta livet av oss med enormt mycket löpning förmodligen, men hey vi måste ju bli fit.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-08-31 21:51:30

´Låter bra det Linda, med en hel fot vinner du 100 % :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela