Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

De sista timmarna innan luften är under mig

Publicerad 2009-08-12 00:19:43 i Allmänt,

Idag är sista dagen i det svenska landet och jag måste säga att nu är jag laddad.. väskorna är packade och även fast jag tror att jag säkert glömt en hel del så är jag nöjd ändå :)

En snabb sväng till Ge-kås fick det bli och inhandla lite "last minute stuff".. Där efter bar det av till mormor och morfar för att tjöta lite skit, säga hejdå, kramas och ta emot 2 härliga lyckosparkar :) Ni är allt bra söta ni mina kära morföräldrar.

Catarina var ute vid brevlådan så även hon fick sig en kram, det är kul att du tycker det ska bli så kul för mig att åka :)

Därefter va det hem och äta en liten avskedsmiddag med mamma, pappa och little sis, tacos stog på menyn och det smakade riktigt gott denna afton. tck för det kära föräldrar, vad skulle jag va utan er? 

Kristinas F 17 tjejer spelade match mot serieledarna frisco och jag ville givetvis se de spela, inte illa att vinna med 4.-1 grattis tjejer! Jag, mamma, Malin och herr Andreas hade kul på läktaren, även fast andra halvlek höll på i säkert 70 minuter, helt sjukt!! :)

Något annat som va konstigt va familjen som hade tagit en räv i koppel, inte varje dag man ser en räv och det händer heller inte ofta att de då är i koppel..? haha. Avsked blev det till Iddy och Lena krokusens favoriter :) jag kommer vilja höra dina skämt Lena med jämna mellanrum så håll mig updated :) och Iddy, don't drink and drive ;)

Familjen kom hem till det röda lilla huste på kullen för att fika en tårtbit, och tjötet susade genom köket när vi alla var samlade igen, kul kul!! :D Lite kramar blev det till Malin och Kristina, eftersom de inte kan vinka av mig imorgon, för det är ju så att det finns en del som fortfarande har jobb i de tuffa tiderna ;)

Och till Andreas här kommer en personlig hälsning:
Sol ute, Sol inne, sol i alla minnen ;) den klingar bättre än den riktiga, det bara är så ;) Men för att du ska bli nöjd kommer här den underbara bilden av den felaktiga texten...

Imorgon väntar en hel dag med flyg sedan börjar äventyret...

Ha det nu bra allesammans här hemma, vi ses igen till jul :)

KRAMAR!!!

Kommentarer

Postat av: Iddyyyy

Publicerad 2009-08-12 17:26:45

Hejdåå lindzooor, varför skulle jag dricka ? halååå eller, bakom flötet?:P jag ska se till att mamma skriver till dig så du håller dig uppgraderad:)

Postat av: Horatio

Publicerad 2009-08-13 18:58:15

Hmmmm....

Nöjd Miss Westberg, det kommer jag bli när jag ser den första bilden på en Chicken Wing...en Chicken Wing... ;)

Postat av: Linda

Publicerad 2009-08-15 01:07:50

haha, okej horation jag ska försöka, mitt bästa :) vi får mycket chicken här anyway but it not wings though!! :P

Postat av: Horatio

Publicerad 2009-08-15 15:19:00

Det kan vara i vingarna det sitter... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela